Agito Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Mörka jeans.. Svart t-shirt, Palestinasjal, Lätt skönast på vintern ^^ (HATA VÄRME!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 I verkligheten: Vit långärmad tröja, jeans som inte fladdrar och inte går för högt upp i midjan, skor som är formade efter foten. I fantasin: Gul sidentoga av det bästa kinesiska sidenet, bekväma sandaler, jadesmycken, monokel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Hmm. Skjortor går la alltid hem. Lite tajtare Jeans med lite häng. Kanske någon stickad tjocktröja också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Tar på mig det jag hittar i garderoben. Mest Jeans och och någon skön tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Mjukis byxor är mina favorit kläder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Mjukisar med täcke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.