NossLoad Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Den här borde få klister! Men det är inte jag som bestämmer. :D Tackar tackar! Jaa, tyvärr är det inte du som bestämmer =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Lägg in deta När ni är klara med Guilden och ska till gubben och registrera så måste brevet vara i Main Back Pack annars funkar det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 lol min brorsa o jag gjorde en 2man guild den heter <ORKA VA SERRIÖS> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Lägg in deta När ni är klara med Guilden och ska till gubben och registrera så måste brevet vara i Main Back Pack annars funkar det inte Men det var ungefär det jag skrev.. man fattar ju att det inte funkar annars. Men tack för kommentaren =) Ingen som vill fråga något som vi svarar i på guild FAQ;et? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) varför har någon försökt ge mig en varning kan till och med skicka in en bild med våra gubbar så kan ni SE att det står <ORKA VARA SERrIÖS> ÖVER!!! BTW bra guide den 3 snubben dasset e min brorsas alt... Redigerat 9 Februari 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag undrar en sak... Antingen har du glömt skriva det eller så är jag jätte korkad och fattar inte, men du skriver "När du skapat ditt guild så får du ett brev osv." men du skriver inte hur man gör för att skapa ett guild, klickar man på en knapp i social fliken eller går man till en viss person för att starta guildet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag undrar en sak... Antingen har du glömt skriva det eller så är jag jätte korkad och fattar inte, men du skriver "När du skapat ditt guild så får du ett brev osv." men du skriver inte hur man gör för att skapa ett guild, klickar man på en knapp i social fliken eller går man till en viss person för att starta guildet? Lägger till det snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg