admin Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Härligt att det dyker upp nya härliga grejer som tävlingar/nya forum, men jag undrar en sak, går det och välja ett föremål och sedan ta 5000 fuskamynt? Du kan välja mellan dom 3 priserna som står i första inlägget och inget annat. Så att göra som du skrev går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 :'( alla dyra saker är botra :'( ja vill ha nått för 55k om jag vinner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Det undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hoppas nu bara att någon aktiv får priset :) Inte första bästa person som är aktiv 1 gång -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Tävlingen förlängd pga för lågt deltagande = dvs för lite inlägg av för lite medlemmar. Priserna även uppdaterade för att deltagandet skall bli större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Det är väl bra att priserna har blivit högre, men tråkigt att man nu måste vänta en hel månad på att vinnare dras. Det känns lite långtråkigt, det hade varit roligare om en dragning hade skett i dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Ja det var en besvikelse helt klart ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Bra att priset blev högre, men varför var det ett problem att så få skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) jag tror att han syftar främst på Politik,Orättvisor&Invandring jag tror att det bara finns 3 trådar där :huh: Om man vinner och vill ta 4 gratis grejjer, kan man t.ex ta ett A100 och sedan välja 3 uppgraderingar till det gruppforumet då? Och om den som blir vinnare och inte är online förräns nästa dag är han fortfarande vinnare då eller? Redigerat 3 Februari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Du kan välja 4 föremål som finns i affären, inget annat. Gällande gruppforum så finns enbart 4 typer av föremål i affären och det är A010, A025, A050 och A100. Du kan ju dock exempelvis välja 4 föremål och sälja 3st av dem i Fuskamynt forumet och då få både det föremålet du behåller och FuskaMynt från de föremål du sålde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;) Admin så man kan ta t.ex. 4 stycken byt titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.