Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vad har ni för trender på eran skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 I höstas hade alla, och jag menar verkligen alla såna här ultrafula och osköna skor som heter typ, "Crocks" Jag var den enda i klassen som inte hade såna skor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Mycket randigt, mycket märkeskläder. Märkeskläder är bara dåligt enligt mig, det fungerar ju som ett statusföremål d.v.s. att "dyrasy är bäst". En annan trend är ju musikkläderna, mycket tröjor med band o.s.v. vilket är trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Just nu har vi inte vidare många trender. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Precis innan sommarlovet hade alla långa blåa jeans och gröna mössor. Jag vet inte varför för det var ganska varmt om man ska säga så men det var väl något sjukt mode det också <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Märkeskläder är bara dåligt enligt mig, det fungerar ju som ett statusföremål d.v.s. att "dyrasy är bäst". På vår skola är det "brallorna så j*vla mycket nerdragna som möjligt är bäst". Det är irriterande. Redigerat 28 Januari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Randigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 På våran skola är det mycket randigt, byxor med märket Lee, tröjor över 1000 lappen. Mycket mode, smala byxor, mycket häng. Skor för ca.1000kr. Det är så mycket att det brukar bli dåliga kommenater till vissa för att dom inte bär mode kläder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 I Höstas hade väldigt många converse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 rutig/randig cowboy-skjorta med jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Alla vill vara som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Eftersom jag går i ena 6an på en skola med 0-6 klasser så är det inte mycket till mode men en del i andra 6an brukar ha byxorna vid knäna av någon anledning :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.