Northwest Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 massa emo-ungar.. som tror att dom är tuffa för att dom drar på sig ett par svarta jeans, svarta kläder med my chemical tröjor och sen rosa armband och röda converse.. hatar dom :angry: annars är det mycket mainstream och alternativa på min skola. så e det på min skola ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Det är lite komiskt på våran skola nu, bara för att alla går med randigt. Bara randigt. hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Det finns två trender på vår skola bland tjejerna. Den ena är att man ska vara superblonderad och ha stringen upp till armhålorna sen ska man gärna bete sig som om hjärnan sjunkit ned i arslet. Man ska också röka och säga könsord till varandra. Den andra trenden är den så kallade emoistiskaplågan. Man ska gärna ha 22 meter löshår i lila, rosa, rött osv. Man ska gärna ha massa piercingar och om man inte är svartklädd blir man dödad. Sen ska man gilla MCR och skära sig samt så ska man ge varandra fräcka smeknamn som bamse, lilleskutt, plutten osv. Bland killarna så gäller det antingen att se ut som ett drägg eller en bög. Bög killarna diggar rosa tröjor och för små brallor sen ska man gärna sminka sig och gråta om nån rör ens hår. Vita skor är skit häftigt och att röka cigg är riktigt bra. Man ska gärna samtala om olika hårprodukter under rasterna också. Gruppering två de så kallade dräggen är raka motsatsen. De föredrar gammla solkiga mjukisbrallor och keps på huvudet. Tvätta håret är förlagt med dödsstraff och man ska gärna snusa general grov och gärna ha det utanför mun tex på kläderna. Sen finns det ju även en normal grupp bland tjejer och killar men dom är så några så dom är inte ens värda att nämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 det låter ju som en trevlig skola vilken stad ligger den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 det låter ju som en trevlig skola vilken stad ligger den i? Om du menar mig så ligger den i Linköping och heter Anders Ljungstedts Gymnasium aka Ljunkan. Det går över 3 tusen elever på skolan och typ 400 lärare jobbar där så det finns Måååååånga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Fjortisar på ett gymnasium... vart är världen på väg ? Sitter de bakom gympasalen på fredagskvällarna och delar på en burk folköl vilket gör dem "asfulla" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Ja kära du alla gymnasium är ju fulla med fjortisar, fjortis är inte en ålder det är nått man är. Angående att dom dricker öl vid gympasalen så vet jag inte det då jag bor ca 2 mil från skolan och vistas alldrig där på min fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Det är lite komiskt på våran skola nu, bara för att alla går med randigt. Bara randigt. hela tiden. BaraBara Randigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Det är lite komiskt på våran skola nu, bara för att alla går med randigt. Bara randigt. hela tiden. Guggo:Haha, det låter så fjantigt att man bara skrattarm den är typ 100% fjortis ;: Chip: Yehaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 häng så röven+benen syns ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agat0N Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Vem f*n bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 bland killarna så ska man tydligen haf Fox-keps eller åka skateboard även fast man inte kan -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.