Hoppa till innehåll

Trender


Denkan

Rekommendera inlägg

massa emo-ungar.. som tror att dom är tuffa för att dom drar på sig ett par svarta jeans, svarta kläder med my chemical tröjor och sen rosa armband och röda converse.. hatar dom  :angry:

 

annars är det mycket mainstream och alternativa på min skola.

 

så e det på min skola ochså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns två trender på vår skola bland tjejerna.

 

Den ena är att man ska vara superblonderad och ha stringen upp till armhålorna sen ska man gärna bete sig som om hjärnan sjunkit ned i arslet. Man ska också röka och säga könsord till varandra.

 

Den andra trenden är den så kallade emoistiskaplågan. Man ska gärna ha 22 meter löshår i lila, rosa, rött osv. Man ska gärna ha massa piercingar och om man inte är svartklädd blir man dödad. Sen ska man gilla MCR och skära sig samt så ska man ge varandra fräcka smeknamn som bamse, lilleskutt, plutten osv.

 

Bland killarna så gäller det antingen att se ut som ett drägg eller en bög.

 

Bög killarna diggar rosa tröjor och för små brallor sen ska man gärna sminka sig och gråta om nån rör ens hår. Vita skor är skit häftigt och att röka cigg är riktigt bra. Man ska gärna samtala om olika hårprodukter under rasterna också.

 

 

Gruppering två de så kallade dräggen är raka motsatsen. De föredrar gammla solkiga mjukisbrallor och keps på huvudet. Tvätta håret är förlagt med dödsstraff och man ska gärna snusa general grov och gärna ha det utanför mun tex på kläderna.

 

 

Sen finns det ju även en normal grupp bland tjejer och killar men dom är så några så dom är inte ens värda att nämna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det låter ju som en trevlig skola vilken stad ligger den i?

 

Om du menar mig så ligger den i Linköping och heter Anders Ljungstedts Gymnasium aka Ljunkan. Det går över 3 tusen elever på skolan och typ 400 lärare jobbar där så det finns Måååååånga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja kära du alla gymnasium är ju fulla med fjortisar, fjortis är inte en ålder det är nått man är. Angående att dom dricker öl vid gympasalen så vet jag inte det då jag bor ca 2 mil från skolan och vistas alldrig där på min fritid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...