Hoppa till innehåll

Invandring


Denkan
 Dela

Rekommendera inlägg

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

 

Vad är det för fel på färgade människor?

 

Och det personer som du som är slödder. Inte de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

 

Vad är det för fel på färgade människor?

 

Och det personer som du som är slödder. Inte de.

 

Vad det är för nå fel på färgade...Allt, man klarar sig bättre utan dom..

 

Mm, jag slödder, visst, jag kan vara ett slödder, om alla färgade kunde...Låsas in då skulle jag vara en extremt, jävligt stolt slödder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

 

Vad är det för fel på färgade människor?

 

Och det personer som du som är slödder. Inte de.

 

Vad det är för nå fel på färgade...Allt, man klarar sig bättre utan dom..

 

Mm, jag slödder, visst, jag kan vara ett slödder, om alla färgade kunde...Låsas in då skulle jag vara en extremt, jävligt stolt slödder.

 

Haha, precis som alla andra rasister så har du inga argument eller bevis som stöder dina åsikter. Ge mig nu bevis och några stadiga argument för att färgade är sämre än vita. Utan att slingra dig, tack.

 

Och det är dig man borde låsa in.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

 

Vad är det för fel på färgade människor?

 

Och det personer som du som är slödder. Inte de.

 

Vad det är för nå fel på färgade...Allt, man klarar sig bättre utan dom..

 

Mm, jag slödder, visst, jag kan vara ett slödder, om alla färgade kunde...Låsas in då skulle jag vara en extremt, jävligt stolt slödder.

 

Amerikaner, Engelsmän hade inte klarat sig utan Afrikanerna. Eftersom de slavdrev dem och gjorde byteshandel med dem som objekt, tog deras råvaror så därför har det inte funkat bra där nere.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns drygt 20000 Norrmän i Sverige för tillfället, ca 17000 danskar och ungefär lika många mäniskor från Finland (Siffrorna avser personer över 18 år), så en del finns det.

 

Hur vore det om du svarade på frågan istället för att undvika den?

Ja, det finns många, finnar, norrmen osv. i Sverige, men jur många utav dom är invandrare?

Det kanske är så att dom har flyttat hit.

 

Ja, ta och fundera över den. Ett litet hint skulle vara att alla som flyttar till ett annat land är invandrare. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Invandring är bra för Sverige, jag läste att Frankrike hade förbjudit invandring..Men den dröjde inte länge till dom var tvungen att tillåta det igen, det var ju bara för att dom minskade i folkmängden, dom behövde unga människor.

Men man kunde ju försöka att trappa ner invandringen lite grann, men inte helt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skrev just det mest puckade inlägget på länge. Grattis.

 

Nej, det var bland det roligaste på länge. "Vill bara slå sönder saker". Dom kan väl slå sönder sig själva med deras hammare. Just det ja, deras IQ är ju inte lägre än deras ålder.

 

 

Anledningen till att dom är våldsamma och kanske lite respektlösa är nog därför att när dom kommer till Sverige får dom ingen identitet. Dom slängs in på ett invandrarhem som är skabbigt och det enda sättet att tjäna pengar på är att torka bajs från skolväggarna för 5000kr i månaden. Ungdomarna är respektlösa för att som ni alla vet klär dom sig och lyssnar på hip hop då hip hopare och hip hop i sig står för just "Respekt". Dom vill ha respekt och uppmärksamhet som vanliga medborgare därför tar dom en stil och använder den som identitet. Tyvärr är just den identiteten dom har valt inte särskilt bra.

 

Det är absolut Ingen anledning till att förstöra för samhället. De ska ändå respektera det de får, passar det inte så kan de ju åka tillbaka. Vill de har respekt måste de först visa respekt mot andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Respekt skall först förtjänas. Det gäller alla. Respekt får man genom att arbeta upp ett förtroende. Diverse främlingsfientlingar lär ju inte ge någon särskilt fin bild av Sverige. Inte heller de bostadsområden de nyinkomna föses ihop i. Problemet i Sverige är att vissa kommuner måste bära en orimligt stor börda, medan andra (blickar mot miljonärorterna i Stockholmstrakten) slinker undan. En lag om flyktingmottagande borde ställa krav på att SAMTLIGA kommuner MÅSTE ta emot en antal nyinkomna fördelat proportionellt efter bostadssituationen i kommunen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/facepalm

 

Har man flyttat hit är man invandrare.

 

Var nu vänlig svara på frågan ifall personer som Silvia också är "slödder".

Ok, jag ska förklara för dig, vad jag tycker...

En vitamerikanare som kommer har jag inget emot, en vit engelsman, har jag inget emot, en vit norrman/finne/dansk har jag inget emot, och jag har till ocg med inget emot Silvia, för att dom jag skrev, även hon är vit, jag är däremot emot färgade..

Ta mig som rasist, nazist eller vad f*n du vill.

 

Vad är det för fel på färgade människor?

 

Och det personer som du som är slödder. Inte de.

Vad det är för nå fel på färgade...Allt, man klarar sig bättre utan dom..

 

Mm, jag slödder, visst, jag kan vara ett slödder, om alla färgade kunde...Låsas in då skulle jag vara en extremt, jävligt stolt slödder.

 

Haha, precis som alla andra rasister så har du inga argument eller bevis som stöder dina åsikter. Ge mig nu bevis och några stadiga argument för att färgade är sämre än vita. Utan att slingra dig, tack.

 

Och det är dig man borde låsa in.

 

Skulle också villa ha argument om varför färgade är så mycket sämre än vita.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...