Gäst Golden Star Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 vilken sport går ni på, själv går jag på karate, Go-Kart och bowling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Handboll och Fotboll, klättrar och håller mej iform men inte som sport. SPelar väl hockey ibland med kompisar. Inbland tar jag en runda bowling. Så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag spelar handboll fotboll och innebandy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag går inte på något just nu men ska kanske börja på innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 simning,fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 har spelat fotboll,handboll,pingis,basket,hockey.men inte nåt nu.kanske ockaså ska börja bandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Orienterig. Mobba mig inte för det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Nä, orientering är ju kul. Går bara i Jiujitsu eller hur det nu stavas (nästan alla jag känner stavar det olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Victor sjöström(superplays roligaste skribent) stavar det Ju-Jutsu Ryo Hazuki(i shenmue) stavar det Jiu-jutsu, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Pingis, fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Fotboll :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 ska kanske börja på handboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.