Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vilka ämnen tycker ni är bra och dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Bra ämnen: Idrott, Musik, Bild, Geografi, Träslöjd. Dåliga ämnen: Engelska, Svenska, Matte, Syslöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Bra ämnen: Idrott, SO. Dåliga ämnen: Träsljöd, NO (=pest) Redigerat 28 Januari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) [EDIT] Oj, själv trycker man ju fel någon gång lol Jag tycker väldigt mycket om ämnen där man sitter ner så de som jag inte gillar är bara Idrott.. riktigt irreterande ämne, lol =) Redigerat 28 Januari 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Borde inte det här forumet ligga i Skola & Utbilding? nvm.. Jag tycker väldigt mycket om ämnen där man sitter ner så de som jag inte gillar är bara Idrott.. riktigt irreterande ämne, lol =) Detta är Skola & Utbilding. Finns även ämnen som jag är bra i fast inte tycker så mycket om. T.ex. matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Svenska, Religion, Kemi, Biologi, Matte, Musik och Geografi - Bra/roliga ämnen Engelska, Träslöjd, Idrott, Historia och Bild - Dåliga/tråkiga ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag tycker att SO, NO, Idrott och träslöjd är de roligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 De flesta ämnena i skolan är bra tycker jag, men några kan uppfattas som allmänt tråkiga av mig själv i bland. Det jag tycker minst om är Musik, det känns som bortkastad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Dåliga ämnen: Musik Franska Bra Ämnen: Resten Redigerat 28 Januari 2007 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Bra ämnen-Idrott, data,bibliotek<--det är så lungt då, S/O. Dåliga ämnen-Slöjd,språkval,matte,kemi,teknik,fysik mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Bra ämnen: Slöjd Spanska Idrott Engelska Dåliga ämnen: Bild So No Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Dåliga: Kemi / Labb Fysik / Labb Bra: CAD Datakunskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.