nico Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 JC, Second hand, Prada, NK, Jack & Jones eller varför inte en sopcontainer, nånstans måste man ju hursomhelst införskaffa sina kläder. Vart handlar du dina? Själv blir det mest Jack & Jones eller JC... MQ blir det ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 JC, Carlings, HM, samt lite andra okända affärer in town. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag handlar inte kläder, jag får dom av mamma :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 JC, Jack & Jones. H&M. Och sen har vi an affär som heter Lee, där finns bara Lee kläder å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 MQ, Jack and Jones, märkesbutiker (Levis, Peak, etc..), Carlings, random butiker med snygga grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Vette f*n, lite här och där :) Brukar önska mig kläder och passa på när jag är utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Peak, Puma, Adidas, NK, jag köper det som är snyggt och det jag känner för :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Lindex. (: Billiga och fina kläder. (: Inte nån j*vla svindyr märkesskit. Varför betalar man 500 spänn extra för att ett litet 5x5cm märke ska sitta på byxfickan? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Bryr mig inte så mycket om märken bara det är snyggt det jag köper :) Brukar annars handla på HM (har nyss köpt en snygg kavaj därifrån) Silverbullet har snygga armband och alla möjliga coola kläder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Mycket JC, kanske HM ibland om det bara rör sig om Badkläder, strumpor eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 T-Shirt och "mjukbyxor" köper jag på stadium eller annan sportaffär. Jeans finns på JC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Tråkigt att köpa klader orkar nästan aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.