Noiseless Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Jag köper mest kläder på H&M, Jack & Jones, Lee, MQ, JC-Store :P Citera
ajar Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Skrivet 27 Februari 2007 Myrorna är nära och bra. :) Myrorna är ju typ som Second Hand, man är inte fattig för att man handlar kläder där. För det mesta har de faktist snygga kläder där. Citera
Siyuro Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Skor brukar jag köpa hos typ Stadium & Team Sportia. Citera
w4nkarN Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 Om jag inte har skrivit det innan så handlar jag kläder på JC, Sjöbarn och Teamsportia Citera
Gäst Perisoreus Skrivet 21 April 2007 Rapport Skrivet 21 April 2007 Jag handlar kläder där jag ser något fint klädesplagg. I Haparanda blir det ganska lite, kan handla i Uleåborg, Torneå, Kalix el. Luleå. Vi har usla klädaffärer här, men en utmärkt parfym- och hudvårdsproduktaffär. Citera
Inside Skrivet 22 April 2007 Rapport Skrivet 22 April 2007 Det är nog mest på H&M, Stadium och Inter Sport Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.