Inside Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) Tjenare igen -:) Nu söker jag namn till min Night elf rogue. Jag har sett många filmer med Niar om ni har hört talas om han... Så jag undrar om ni skulle kunna fixa ett namn till mig? Jag gillar verkligen namnet Niar men det är upptaget på Ahn' qiraj. Eftersom min brosha spelar där och jag vill spela med han just varför jag köpte wow. Så jag gillar rätt så korta namn som 4-7 bokstäver absolut inte under 4!!! Och snälla nu kom inte med ett namn bara kom med minst 2-3 namn och seriösa tack!? Gillar inte namn som dom här : Kattöl , Leverpaj , Tårtrulle , Med mera oseriösa namn. Så jag säger Kom med seriösa bidrag tack! Försök tänka lite på namnet Niar när ni skickar in , tack för allt Ps; Jag gillar inte heller namn som Xslayer eller såna namn Dragonslayer , Shadowpower. Tacksam för snabba och seriösa bidrag. Ha en bra dag. Redigerat 29 Januari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Naixx, Falmurion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Härlig Hackr , Gärna flera namn .. Men väldigt seriösa och shyssta namn Hackr tack för du förstår mig ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Zaire Erza ps är du horde eller ally ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Zaire Erza ps är du horde eller ally ? Night Elf = Alliance. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Niaz Zenvix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Nasion Nasir Lamiro Namiro Nunar Nular Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Kommigen nu , Skriv mera , mera :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 testa "Níar" <--- kolla i:et! för att göra ett sånt ska du bara trycka på ´ och skriv sen ett vanligt i så får du ett í ! P.S. när u trycker på ´ så ser du inte det först, det blir synligt sen när du tryckt på i:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag rekommenderar inte att ha "^´┼" och sånt där i sitt namn, det är ganska jobbigt för andra att invita en till party/guild då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Zaire Erza ps är du horde eller ally ? Ojsan såg inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Okej nu kör vi på att ni ska fixa ett namn till min gnome rogue .. PS: tänk på att jag kommer ha bloodfang head. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg