Pokemon haunter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Tjena! Jo jag undrar hur man köper ny bil i karriären? jag kan inte hitta någonstans var man kan köpa ny bil att tävla med. Man kan köra med några stycken utanför karriären men det är inte lika kul. någon som vet? isåfall skriv här! Tacksam för svar. ha de gött alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Tjena! Jo jag undrar hur man köper ny bil i karriären? jag kan inte hitta någonstans var man kan köpa ny bil att tävla med. Man kan köra med några stycken utanför karriären men det är inte lika kul. någon som vet? isåfall skriv här! Tacksam för svar. ha de gött alla. I Freemode finns det några bilaffärer man kan åka till, där köper du bilar. Tror de finns utmärkta på kartan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 ok, tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.