Vomiteye Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag har nyss börjat me wow och ja har en lvl 15 undead mage, nu undrar jag vilka proffessions ja ska skaffa. -Tack Oh juste, vilka talents ska jag ha? frost, arcane eller fire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 När det gäller proffessions vet jag ej men speka lungt fire talents. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuBMastaH Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Frost mages är också bra, när man är ute i pvp och nån kommer med mount bara polymorpha sen kasta lite frost spells så hinner han inte ens fram och slå B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 tack så mkt! jag funderar på att blanda fire och frost ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Fire för levling.. Frost för grinding, sån himmla bra AOE damage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Tailoring och Enchanting är ganska bra till casters , Men om du vill skaffa mycket pengar ska du ha Skinning + Mining / Herbalism. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg