oddy Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Har ni några gamla program från p3 som ni minns. Själv kommer jag ihåg och diggar Rally. Särskilt när Gunde är med. Sen på p3 deluxe så hade dm ju gjort en parodi på björnes magasin. Jävel vad roligt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Rally <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Rally rox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag haaatar SNIIIGEL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Gunde jagar smurfar är skön med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Rally var okej, men jag tycker faktiskt att Clownen Luktar Bensin och Pippirull var roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Gunde <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 jag haaatar SNIIIGEL!! Den där låten hörde jag först gången när jag var oppe i norr o hälse på släkten. f*n v'ja garva, alltså. En riktigt rolig parodi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Det är ingen låt? Eller har de gjort en låt om det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Mm, det har gjort om Domino Dancing till någon slags Anti-Snigel låt. rätt bra. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hela min familj älskar Björne på Deluxe. Jag fick för övrigt en "Jag hatar Snigel"t-shirt i julklapp i år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 När björne spelar minigolf är så bra. "Då skrek snigel får och jag kollade upp för jag tycker om får. Dom är så söta, som toapapper på ben." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.