bladefinor Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Hej! Vart kan man hitta eller få en guide om hur man gör anteckningar till en hemsida (spelar ingen roll i vilket format, som t ex. php, asp eller html)... Vet ni eller har ni en som ni vill dela me er med? Man ska kunna spara sina anteckningar alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Typ såhär menar du? Arkiv > Spara som... > Skriv t.ex. in "någotnamn.html" i rutan där du väljer filnamn. Inklusive citattecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 jag fattar inte vad du menar. jag menar så att man kodar ett anteckningsprogram till en hemsida. T ex. man gör en egen anteckningar som man kan spara och så finns den på hemsidan. JAG MENAR ALLTSÅ INTE "Anteckningar" PROGRAMMET I WINDOWS! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) En ruta som man skriver i altså? Det går inte i HTML vad jag vet... Eller gör det? Redigerat 31 Januari 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Du menar som anteckningsrutan på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.