Avregistrerad Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Hej! I min dator sitter just nu: AMD Sempron Processor 3000+ (1.81 GHz) 512 mb RAM. Kingston K, 200 MHz, DDR SDRAM ATI RADEON x500 128mb Moderkort : K8NF4G-SATA2 Jag har inte problem med de delarna förutom att det går sakta. Fungerar moderkortet ihop med: ? >>LÄNK<< (Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB GDDR3) Och : >>LÄNK<< (1024MB DDR2 PC2-5300 667MHz) KOmmer det att fungera med mitt nuvarande moderkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 vadå uppgradera? till windows vista? för i sådana fall så tror jag att du kan det, och man kan ladda ner ett program från Microsofts sida där man kan kolla om man kan det. jag har det programmet, den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Nej, Uppgradera datorn så den blir snabbare/bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Grafikkortet tror jag går. Däremot klarar ditt moderkort inte några snabbare minnen än de du redan har, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jäklar.... För det är moderkort jag inte skulle vilja byta >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.