MicKe_ZC95 Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Vilket tempel är drygast ja tycker shadow tempel verkar hur drygt som helst men har bara lirat lite i de på min brorsas savning:D Ni da? Ravenclaw<--------Jag förstår inte rikitigt men ja fattar att de e svårt o förklara men tack ändå ska läsa de nåra gånger och försöka förstå.. :cool: Om du återvänder till rummet med de olika nivåerna (man kan se bossrummet därifrån) där finns det ett litet rum som du kan höja vattennivån som gör att en plattform flyter upp. Ta på dig skorna och åk ner i hålet där plattformen låg på innan den flöt upp. Där nere finns en nyckel. Hoppas det hjälpte ^^ Men vet inte riktigt vilket rum du menar säg mer om de..om du kmr ihåg Redigerat 1 Februari 2007 av MicKe_ZC95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Har klarat det ungefär 12-15 gånger. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är mitt favoritspel och jag har haft det i lite mer än 8 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rillez Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 klarat ut det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag har klarat det en hel del gånger ;) Älskar Forest Temple :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag har klarat ut det 5-10 gånger men aldrig 100% men min bästa fil var 19 hjärtan 3 hjärtdelar alla burkar golden scale och typ 87 gold skulltula. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 :lol: jag har klarat spelet flera miljoner ggr fixat alla saker också... klarat master quest 10 ggr jag är en zelda nörd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Har klarat spelet flera gånger och försöker få alla saker, tror jag har fått alla saker på nån fil fast raderat den för längesen men jag har aldrig fått alla 4.a flaskorna! det är så himla jobbigt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allanballan Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Jag har kommit till spirit tempel men ja vet inte hur man kommer in i själva templet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Spelar igen (spelade senast för ca 3år sen) är på spirit temple lilla link. och är på det där stället där det är massa laserskjutande saker och man ska tända eld på massa facklor för nyckel, och jag har slut på pinnar O_O'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 (redigerat) har klarat ut spelet flera gånger när jag var5-6år Redigerat 7 September 2007 av kikon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Klarat det väldigt många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf64 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 JAHAAAAA Själv har man klarat det cirka 20 gånger! Gång på gång på gång på gång! Man får inte nog av spelet *skryter* Jag har kommit till spirit tempel men ja vet inte hur man kommer in i själva templet :P Du måste vara Link som liten och krypa in i templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg