mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Scorpions:Jag går i högstadiet oxå och vi klarar att ha det och vi har blandade klasser oxå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Okej, men Fredags val är iaf jätteroligt ;P Eftersom man får välja lite vad man vill som man sen ska ha på fredagar ^^, Yes! Kommer att ha det imorgon! xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Ja vi har det men vi kallar det elevens val Har träslöjd :D Redigerat 1 Februari 2007 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vi har PE-val varje fredag. Den här perioden har jag fått musik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Vi har elevens val på fredagar ;P Har haft Idrott alla gånger utom denna termin och förra, då jag haft musik. ( Idrottshallen är alltid upptagen nuförtiden =( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har hemkunskap på elevens val nu. Där får man göra de goda sakerna, och jag har det som sista lektion så jag behöver inte äta mellanmål. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag har elevens Val på Tisdagar ( 100 min) :visslar: Och då har jag syslöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag har elevensval men inte fredagsval lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Låter kul men tyvär har inte vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 På våra val måste det finnas ett idrotts pass, men man får inte ha fler ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vad jag vet så har vi nått som kallas "elevens val" då får man välja nån av dom lektionerna man har i det vanliga schemat. Nu har jag valt idrott, orka dom andra :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 vi har elevens val hade idrott men då fick man gå upp klockan halv 7 på onsdagar för man började typ 07.45, man var tvungen att ta bussen som gick 07.15 ;) nu har jag träslöjd och då kan jag gå upp klockan 8 på onsdagar =) för jag tar 08.45 bussen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.