rosenrot Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Har nu besegrat ormen i vindtemplet och har inte fått info av båten var jag ska åka och leta efter de här 8 delarna triforce. Undrar också hur jag tar mig upp till en kista på baksidan av dragon roost island. Man tar sig dit som fågel, men jag kan inte öppna kistan :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Du ska ha kunnat köpa en karta som Tingle har skickat till en brevlåda, du ger nåt på 300 rupees för kartan och kartan heter IN-credible Chart. Har du den så ser du var alla Triforce Chartes är, ta dig till dom ställena och antingen fiska up kartan eller öppna kistan. Ta sen kartorna till Tingle som översätter dom för 398 Rupees styck. 8x398=3184 Rupees Sen är det bara att fiska upp Triforce delarna precis som en vanlig skattkarta. Angående Dragon Roost Island så ska du om jag minns rätt använda dig av lövet du fick av Great Deku Tree, kommer dock inte exakt ihåg hur. Dock finns det inget speciellt i kistan om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg