WASD Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Säg så här: Jag har tänkt lite och har komit fram till att du och jag inte passar ihop längre. det ska väl inte ta 7 år att komma på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Har precis samma problem. Min kompis som jag känt sedan 6-års (Går i sjätte klass nu) har blivit tråkigare och tråkigare att vara med. Han pratar knappt, han vill aldrig hänga med och göra någonting, han har svårt att säga "får jag vara med?", han har nästan inga intressen (med undantag för programmering) och han vågar inte säga rakt ut att han gillar någonting, exempelvis popmusik. (själv gillar jag Death Metal) Jag har börjat vara mer med mina nya kompisar, och jag tror att han förstår att jag inte tycker om att vara med honom längre. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka synd om honom, då han inte har några andra kompisar. Då brukar jag vara med honom lite grann någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 skriv på en lapp å läg ner i bänken eller skåpet Jag är tyvär inte kär i dej längre, men jag tycker du är skit schyyst och rolig (eller nått som du tycker) kan vi var vänner ända tror jag gör slut nu Plz?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag vill inte vara kompis med dig längre, men vi kan ju ändå vara ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roadkill Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag har samma problem.. men jag hänger med andra istället. Jag tror att han börjar att fatta att jag inte vill vara med honom längre. Lite synd är det ju ändå, eftersom att han har inga andra kompisar och har väldigt svårt att skaffa sig nya. Han har liksom inga "sociala förmågor" och är väldigt tystlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Om han e jobbig säg såhär:Du är jobbig fattar inte du det eller?? Om du inte klarar av att vara liite mer mogen så kan du glömma mig som kompis! de sa jag till en som "förföljde mig..tog jag 3 steg gjorde han det oxå... så jag sa ifrån på skarpen o nu gör han det aldrig.Men vi e kompisar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 skriv på en lapp å läg ner i bänken eller skåpet Jag är tyvär inte kär i dej längre, men jag tycker du är skit schyyst och rolig (eller nått som du tycker) kan vi var vänner ända tror jag gör slut nu Plz?? han är inte gay... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.