Hoppa till innehåll

Hur Säger Man..


Gäst Youx
 Dela

Rekommendera inlägg

Har precis samma problem.

Min kompis som jag känt sedan 6-års (Går i sjätte klass nu) har blivit tråkigare och tråkigare att vara med. Han pratar knappt, han vill aldrig hänga med och göra någonting, han har svårt att säga "får jag vara med?", han har nästan inga intressen (med undantag för programmering) och han vågar inte säga rakt ut att han gillar någonting, exempelvis popmusik. (själv gillar jag Death Metal)

 

Jag har börjat vara mer med mina nya kompisar, och jag tror att han förstår att jag inte tycker om att vara med honom längre. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka synd om honom, då han inte har några andra kompisar.

 

Då brukar jag vara med honom lite grann någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag har samma problem.. men jag hänger med andra istället.

Jag tror att han börjar att fatta att jag inte vill vara med honom längre.

 

Lite synd är det ju ändå, eftersom att han har inga andra kompisar och har väldigt svårt att skaffa sig nya. Han har liksom inga "sociala förmågor" och är väldigt tystlåten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst LudvigRamone

Om han e jobbig säg såhär:Du är jobbig fattar inte du det eller?? Om du inte klarar av att vara liite mer mogen så kan du glömma mig som kompis!

de sa jag till en som "förföljde mig..tog jag 3 steg gjorde han det oxå... så jag sa ifrån på skarpen o nu gör han det aldrig.Men vi e kompisar också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...