oddy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hey jag vill uteckla min eevee till en umbreon. Jag vet att man ska göra den glad på natten och jag tränar som en gris med den ge mej några tips fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 För det första: Vilket spel Och för det andra: ge den HP up, etc och låt den aldrig svimma i strid, Var allmänt snäll mot den helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 i crystal jag är snäll mot den låter den sgtrida ala strider nu och ser till så att den inte svimmar. Och det är inget roligt när den drar ifrån alla andra mona pokémon i levels och jag har inte råd med hp up, zink,carbos osv för jag måsteha pengar så jag kan köpa grejer för elite fyran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Dess happines måste vara hög (kolla psypokes), Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Umbreon:moon stone Espeon:sunstone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Umbreon:moon stone Espeon:sunstone Men det gäller ju bara XD gale of darkness <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg