GaaraOfSand Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 vad ska man göra i city in the sky? Jag är i något stort rum med en stor fläkt i mitten i taket. Jag skäms över att jag fasnar direkt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Kan du förklara lite bättre? Jag förstår inte riktigt vad du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Om du går åt vänster först så kommer du till en kista med en lite nyckel i, sen finns det inget mer att göra där utan du ska då tillbaka till det stora rummet. Sen ska du åt höger om jag minns rätt och gå in i dörren som är låst. Hoppas det hjälpte ^^ PS: För att komma till vänster, ta en av fåglarna och flyg över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag spelade och kom på det på egen hand. Men tack iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg