mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Varför är det så svårt att sejja det till t.ex en tjej man gillar rakt ut?? Jag gillar en tjej men klarar inte att sejja det rakt ut till henne och det är lättare via sms och via msn (nästan inget svårt alls) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag tror att det är för att liksom säga något så känsligt som Jag Älskar Dig till någon man måste titta i ögonen och så är lite svårt :( Och så vill man inte säga fel eller så kanske man är rädd för hur man ser ut eller rädd för att göra bort sig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Mjo kanske det...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det är värkligen svårt :( När jag gjorde det gjorde jag bort mig totalt :( önskar jag hade en tidsmaskin och då skulle jag göra om det :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det handlar helt enkelt om vanor. Säg att du älskar henne lite oftare så vänjer du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag ska någ göra om mitt fösök och gör som du sa tack antar jag :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 för att jag är kär i en tjej men vi e inte tillsammans och jag måste sejja det till henne för eller senare...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 för att jag är kär i en tjej men vi e inte tillsammans och jag måste sejja det till henne för eller senare...... det var smma med mig. men jag försökte men det gick inte nu är det dags igen efter 1 år. opas det går denna gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Det är lätt.. Min flickvän säger det 153 gånger om dagen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 hahaha va kul! VI HAR KANSE INGEN FLICKVÄN! :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shoo_man Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 i alla fall jag e tjejtjusare så det e enkelt att säga jag älskar dig!! knep: dina ögon är som dyamanter jag har i alla fall en flickvän eller hur jag får 10 pussar om dagen och 3-10st :) :) :) sms om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 SLUTA jag blir GALEN :angry: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.