Hoppa till innehåll

Varför Är Det Svårt?


Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det är faktiskt sant på sätt och vis. Du som är 17 år nu vet ju liksom också. Jag tror knappast att nån som är vuxen och tycker om någon säger till nån snygg människa "Jag älskar dig" Det är liksom lite konstigt. När man är liten kan man skicka lappar och sånt men när man blir större så blir det inte likadant. Jag tror inte heller att man är tillsammans med någon från 12 års ålderna till man dör...

Det betyder inte att man inte ska tycka om någon. Fortsätt ändå att säga "Jag älskar dig". Just show your love ;)

 

Kärleksdoktorn har talat :student:

 

Jag är själv lite på kärleksstigen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktiskt sant på sätt och vis. Du som är 17 år nu vet ju liksom också. Jag tror knappast att nån som är vuxen och tycker om någon säger till nån snygg människa "Jag älskar dig" Det är liksom lite konstigt. När man är liten kan man skicka lappar och sånt men när man blir större så blir det inte likadant. Jag tror inte heller att man är tillsammans med någon från 12 års ålderna till man dör...

Det betyder inte att man inte ska tycka om någon. Fortsätt ändå att säga "Jag älskar dig". Just show your love ;)

 

Kärleksdoktorn har talat  :student:

 

Jag är själv lite på kärleksstigen :wub:

 

Good Speech!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag tycker de orden har blivit använda allt för mycket och förlorat sin mening, man hör det ju varje dag ! och de är bara onödigt och pinsamt och säga det, vad ska den andre svara ? jo den svarar kanske jag älskar dig med ! vad ska man säga efter det ? bra eller ? nej de e bättre att visa sin kärlek !

 

 

Sv¨årt mmm tja det e det men inte om man säjer det i nått språk hon ite kan :evil:

 

men om man nu tvunget ska säga det, varför säga de i ett språk hon inte förstår ? :S, de e ju bara onödigt, då tror hon att du e lite vrickad bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehh,lol vadå 10 sms per dag jag har minst 30 xD.

Mashemoto@du skall typ fråga henne vem hon e kär i,hon kommer antagligen säga jag säger om du säger först,då säger du lova att säga,hon kommer antagligen säga att hon lovar,du säger att du e kär i henne och får veta om hon gillar dig eller nån annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är hur lätt som helst att bara skriva jag älskar dig via MSN eller SMS, men jag kan omöjligt kolla en tjej i ögonen och säga jag älskar dig utan att mena det.. När man var liten var de däremot annorlunda men nuförtiden blir man ju "vuxnare" vid allt lägre ålder för varje år...

 

Såå jag tycker inte att man ska säga jag älskar dig om man då inte menar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sv¨årt mmm tja det e det men inte om man säjer det i nått språk hon ite kan :evil:

 

vad har man då munnen till om man inte ska sejja saker?

så du menar att jag ska ta en skallpell (stavning) och skära ut hjärtat och visa att mitt hjärta slår för henne?

skojja bara men jag förstår vad du menar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...