Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Vad gillar du för skol lunch? :visslar: Min är taco taco.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Typ pannkakor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Typ pannkakor :P mmm okså gått :D Nån mer som har nåt? jag skulle gärna veta vad era skolor serverar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Hot dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Hamburgare,tacos,pizza,pannkaka, chicken bits,kycklingkebab(chicken bits med krydda i) och korv med bröd. Allt det nyttigaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Pastan är helt okej, sen har vi ju fiskburgarna också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 bara gåd mat lite tips också så jag kan säga till matanterna TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Ingen mat är god i skolan :P Eller jo, Potatisbullar, men dom ser ut som plättar o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 tacosen är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Pannkakor,Taco buffé,Hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) Allt som inte innehåller potatis, bönor, fisk eller någon äcklig soppa är i regel gott på min skola. Pastan och hamburgarna är det bra kvalité på i min skola. Redigerat 2 Februari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Panerad fisk med potatis o sås . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.