Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Lapskojs och pizza. (Ja, jag menar det!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 kommer inte riktigt ihåg vad den heter men något i stil med: fisk (som jag inte vet vad) currisås, med en annan krydda i. med potatis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 lappskojs : potatismos med rödbetor i det är så J*kla äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 man äter fil när det är äckligt :S men min kompis är skum, han äter typ fil när det är plättar, pannkaka m.m men han äter INTE fil när det är typ broccoli gratäng :o Han kanske vill ha näringsrikmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fisk med kaviar typ .. lappskojs och pizza. Pizzan räknas inte som pizza för den är svart :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fiskgratäng med potatis, får det varje torsdag :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 man äter fil när det är äckligt :S men min kompis är skum, han äter typ fil när det är plättar, pannkaka m.m men han äter INTE fil när det är typ broccoli gratäng :o du är inte min kompis >_> eller kanske, han med långt hår, glasögon och tandställning? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Rödbetsbiffar.Biffar med rödbetor i.Jag hatar rödbetor, fastän rätt många älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 man äter fil när det är äckligt :S men min kompis är skum, han äter typ fil när det är plättar, pannkaka m.m men han äter INTE fil när det är typ broccoli gratäng :o NEJNEJNEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Hm, jag börjar hata våra potatisar, för att dom börjar bara bli svarta, jag vet inte vad dom gör med dom. Men dom är svarta å sega som tusan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Fiskgratäng med kaviartäcke, sugen någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 lassangne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.