Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 (redigerat) Den är fräshare än vad den var förut när det fanns snusjorden där alla 6:or snusdränktes :S Redigerat 23 Februari 2007 av krille94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Min heter Lindhagaskolan, de håller på och bygger om nu så det är ganska trångt. Men när bygget blir färdigt kommer det bli bra! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) Våran skola heter Parkskolan, den är ganska stor, för ett par år sen var det en av dom fulaste skolorna i våran kommun, men under sommaren 2006, så renoverade och byggde dom om den. Så nu är det jätte fin å fräsh, men dom små bygger lite på sidan om, parkeringar å sånt. Redigerat 24 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Min heter Lindhagaskolan, de håller på och bygger om nu så det är ganska trångt. Men när bygget blir färdigt kommer det bli bra! :kung: lol I Mölndal? isåfall så var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Min skola är fräsch för den renoverades för inte alls så länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Min heter Edboskolan. Inte fräsh :angry: Ganska självisk :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Min skola har bra lärare, de lär en mycket och är trevliga, men några är riktigt jobbiga. Maten är inte av största kvalité, men det finns många olika knäckemackor att välja i mellan och någon gång i veckan är det alltid något extra gott. Men själva miljön och ljudnivån vid skåpen är hopplöst högt och många är så dryga. Hälften bra och hälften dåligt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.