Gäst Szellerie Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit. Han bytte inte namn, han gjorde en ny användare har jag för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Potato, Potato :P svårt att skriva det uttrycket ... XD x0t --> noname, tror man kan se att han har bytt namn i den långa listan på vilka som har bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Självklart inte.. Det kan han väl inte? Dom där det står unregistered är bara dom som har blivit bannade och som inte "Städat upp" efter sig, eftersom man inte kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Unregistred = oregistrerad... in avregistrerad! om någon blivit bannad / kickad så står det "Avstängd" med röd text.. Jag kunde skriva utan att vara medlem för typ 2 år sen men jag tror det har ändrats, lol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Räknas iallafall som oregistrerad när man blir avregistrerad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.