KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Har inte en aning faktiskt men tyckte det va bra som det va när sossarna hade makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ja tror vänster sidan vinner nästa val, sossarna förlorade pga av alla små partier, SD, PP, med mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 jag Hoppas Högern sitter kvar man jag tror Sossarna & co vinner nästa val. Högern använder ju föresten regeringsplanet till allting :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) jag Hoppas Högern sitter kvar man jag tror Sossarna & co vinner nästa val. Högern använder ju föresten regeringsplanet till allting :blink: De passar på, eftersom de kommer i alla fall förlora nästa valet. ;) Redigerat 5 Februari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag tycker att Alliansen gör ett bra jobb men jag gissar att det svenska folket kommer att rösta annorlunda i nästa val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Bryr mig inte! :angry: Seriöst vill du ha reklam?! Jag gillar svt bäst p.g.a att man just slipper reklamen.. Borgarsvinen kommer sitta fyra år, inte mer. Man ser ju redan hur det går utför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Ja, då kanske man slipper och betala licensen. Och det är ganska bra, finns massor som kollar på STV. Och särskillt när det är sport matcher och sånt, alltså när det var VM så var nästans SVT's tittarstatistik störst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 hoppas stort på att högern sitter kvar länge till fast man vet aldrig hur det kommer gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Ja, då kanske man slipper och betala licensen. Och det är ganska bra, finns massor som kollar på STV. Och särskillt när det är sport matcher och sånt, alltså när det var VM så var nästans SVT's tittarstatistik störst! Varför tror du att SVT hade flest tittare? Jo, dom har ingen reklam. Jag lovar dig, du kommer också få spader så fort de blir reklam. Det kommer med åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag tror att svenska folket kommer att tappa förtroendet för alliansen och att Reinfeldt inom en snar tid kommer att avgå och Göran Persson återgår till sin post som statsminister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Göran Persson tror jag inte att vi kommer se igen, nu hänger det på Mona Sahlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 asså alla zappar ju över när det blir reklam (nästan) och det är ju samma reklam gång efter gång ;) Ica är den enda reklamen värd att titta på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.