Andersffs Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Man ska va redo på att ta konsekvenserna som polisanmälan, dom om man yttrar sig. Men de som tar till våld mot demonstrationer är patetiska, även om de är rasistiska. Håller med Hummerpojken ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Man ska va redo på att ta konsekvenserna som polisanmälan, dom om man yttrar sig. Men de som tar till våld mot demonstrationer är patetiska, även om de är rasistiska. Och det har inte Info14, SMR, och NSF gjort? Fuck yttrandefrihet i dethär fallet, att hata någon för dennes hudfärg, var den kommer ifrån eller vad deras religion är, är oacceptabelt. Redigerat 5 September 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras.Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Redigerat 5 September 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras.Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Tror inte dom är så överdrivna.. På blanketter brukar dom vara mera politiskt korrekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras. Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Tror inte dom är så överdrivna.. På blanketter brukar dom vara mera politiskt korrekta. Inte SMR, det är allt förutom politiskt korrekta.Info14 vet inte vad politik är, de kan inte ens göra något, spraya INFO14 på ungdomshus, det är ju väldigt lyckat. NSF må kunna sådant, men det är också en krossa svinen accént i breven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras. Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Tror inte dom är så överdrivna.. På blanketter brukar dom vara mera politiskt korrekta. Inte SMR, det är allt förutom politiskt korrekta.Info14 vet inte vad politik är, de kan inte ens göra något, spraya INFO14 på ungdomshus, det är ju väldigt lyckat. NSF må kunna sådant, men det är också en krossa svinen accént i breven. a ioförsig så tänkte jag på SD (fel av mig:P) & dom försöker iaf hålla sig till politisk korrektkhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras. Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Tror inte dom är så överdrivna.. På blanketter brukar dom vara mera politiskt korrekta. Inte SMR, det är allt förutom politiskt korrekta. Info14 vet inte vad politik är, de kan inte ens göra något, spraya INFO14 på ungdomshus, det är ju väldigt lyckat. NSF må kunna sådant, men det är också en krossa svinen accént i breven. a ioförsig så tänkte jag på SD (fel av mig:P) & dom försöker iaf hålla sig till politisk korrektkhet. De är politiskt korrekta, tackar vi för. Påminner mig om att jag och en kompis delade ut tidningar i ett kvarter, och så såg vi SD lappar, så brände vi ansikterna på försidan, och stoppade ner dem i postlådorna. Redigerat 5 September 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Det är såklart att det är fel, alla är lika värda. Men alla har lika hög rätt och höras. Javisst, men att gå och dela ut blanketter där det står ut med judesvinen och arabhororna, och spöa ner 13-åringar på antirasist konserter kallar jag inte för att höras, det är f*n vad NSF och skit gör. Tror inte dom är så överdrivna.. På blanketter brukar dom vara mera politiskt korrekta. Inte SMR, det är allt förutom politiskt korrekta. Info14 vet inte vad politik är, de kan inte ens göra något, spraya INFO14 på ungdomshus, det är ju väldigt lyckat. NSF må kunna sådant, men det är också en krossa svinen accént i breven. a ioförsig så tänkte jag på SD (fel av mig:P) & dom försöker iaf hålla sig till politisk korrektkhet. De är politiskt korrekta, tackar vi för. Påminner mig om att jag och en kompis delade ut tidningar i ett kvarter, och så såg vi SD lappar, så brände vi ansikterna på försidan, och stoppade ner dem i postlådorna. Hehe, vad sa dom då? stog det i tidningen eller kom det upp ngn lapp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.