Brawler Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Asså lektionerna är tråkiga oftast men själva grejen att träffa kompisar och ha något att göra är roligt. Typ ibland så blir det väldigt långtråkigt när man har lov och inget o göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag gillar faktiskt skolan.. Okej, det är inte "Toppen" men det är något att göra, man träffar polare, kanske får flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Säger detsamma, alldeles för tidigt, men dom kunde ha gjort skolan lite roligare så man hade nåt att se fram imot. Håller med .. Asså typ på -70-85-talen så började skolan vid 10 vad jag har för mig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag gillar inte skolan precis, men utan skolan så skulle man inte komma nån vart här i livet + att man knappt skulle ha några kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Helt Ok för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Håller med, hellre gå i skolan som vanligt än att gå hemma hela dagarna. Det skulle bli tråkigt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.