Hoppa till innehåll

Dragon Med Helm

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

gå till sjön i falador park w 2... alltid någon som säljer.

btw varför vill du ha en sån? dom är dyra, fula och inte så bra ^^

vet men jag är inte sån som orkar me att säga buy d med eller nåt annat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D Med är så mycket mer än bara armour. Det är en symbol för membership, och att man har arbetat hårt för att få ihop pengarna. Jag gör sällan combat... Jag är mest intresserad utav hur min gubbe ser ut, hur kläderna matchar och vad de ger för signaler till andra spelare.

Dessutom är det ganska roligt de gånger man besöker free worlds och får 5 - 10 noobs efter sig som säger "U are cool" "MONEY PLZZZZ" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå till sjön i falador park w 2... alltid någon som säljer.

btw varför vill du ha en sån? dom är dyra, fula och inte så bra ^^

D Med är väl ändå bättre än Berserker, men Berserker ger en liten STR bonus.

OT:

Vem f*n säljer och köper här? Vet du inte om att det finns forum på RS sidan eller?

Redigerat av FeminixBobs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

D Med är så mycket mer än bara armour. Det är en symbol för membership, och att man har arbetat hårt för att få ihop pengarna. Jag gör sällan combat... Jag är mest intresserad utav hur min gubbe ser ut, hur kläderna matchar och vad de ger för signaler till andra spelare.

Dessutom är det ganska roligt de gånger man besöker free worlds och får 5 - 10 noobs efter sig som säger "U are cool" "MONEY PLZZZZ" :)

jag håller med att det är ganska kul at ha på sig membersaker i free worlds när det då o då är nån som följer en o undrar vart jag har fått grejjen ifrån, och så är det kul att använda easter ring för många där känner inte igen den fast den är nästan ett år gammal o folk försöker plocka upp mig :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...