ajar Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker att priset till att byta bakgrundsfärg i pressen borde sänkas till 500 elelr 600 FuskaMynt, det är alldelles för dyrt. Eller så borde man helt enkelt kunna välja mellan de vanligaste färgerna (vitt, svart, röd, blå gul o.s.v.) och byta när man vill, helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tycker att det är bra så som det är, eller det kanske skulle sänkas. Jag håller med, vanliga färger borde vara gratis, i alla fall svart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag håller med att priset borde sänkas och det kan ju finnas en annan man köper billigare men man kan bara ha vanliga färger där, det vore bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Det borde inte sänkas, men man borde kunna byta gratis efter att man köpt föremålet. Alltså att man skulle kunna använda den flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Det låter som en jättebra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Tycker inte priset borde sänkas, men det där med gratis byte lät som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag köpte precis! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag tycker att svart skulle vara gratis, allt är så dyrt nu får tiden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 bakgrundsfärger är standard därför borde det inte kosta alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.