Angelo Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 asså jag fatar inte att ni pallar UMP45 den är ful och suger men jag modade den och nu är jag mycket bättre med den :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag trode detta skulle va ett populärt inlägg :( jaja men sicka gjärna in mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) Jag trode detta skulle va ett populärt inlägg :( jaja men sicka gjärna in mer :P OT: Visst hade det varit ett populärt ämne om nu namnet hade varit rätt. Moddar ändrar hela spelet. Det som ni pratar om kallas skins. OnT: Har nu tagit bort HLTV models så hela CS har original skinsen. Redigerat 25 Mars 2007 av Th3 Sh@dow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag trode detta skulle va ett populärt inlägg :( jaja men sicka gjärna in mer :P eeeeh :huh: du verkar smart men du är ju 15 år och säker data hacker typ har du hört tallas om basket eller kompisar det är ganska skoj :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 det e coolt att va data hacker.det e synd att andra inte ser skinsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 det e coolt att va data hacker.det e synd att andra inte ser skinsen Det tycker jag med men man får ladda ner så mycket anars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg