TheGreatest Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 lol j/k :P . men jag är faktiskt ledare för än mkt mäktig guild. Johan k the ranger om nån vill snacka med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Nej, DU börjar få igån vår PvP. Okej då :P Men då och Kraver har ju *host* rippat *host* en bra ranger build som ni gillar ju =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Nej, Kraver rippade, jag bara lånar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Men nu har vi ju gjort en egen sådan build =) Och det går bra, iaf hyffsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Japp, men nu har Ugge leavat guilden :( Tror han hittade en bättre AB guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 ja då fixade man in er i min allians då ja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det va snällt gjort, det tackar vi för :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Eller inte =S Man fick inte spamma i alliancechaten fast det gjorde alla. Man klarade ju inte att ha alliancechaten på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Agreed, den va bra i början, sjuk sen, man ville bara spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 meh lol vrf skulle man få spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det dumma var att man inte fick spamma fast alla gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Kan se om jag blir lite bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.