Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Nu kan jag vara med. Har gjort en ny character som är på level 7. Men är nog snart uppe i högre levlar. Tänkte spela några timmar inatt ifall det inte är något bra på TV :) Har en fråga om kraven för att vara med. Vad är "Kurzick och Luxon" ? Jag äger endast orginalspelet Namn : Alatariel Dorthonan Character : E/Me7 Redigerat 17 Februari 2007 av Avregistrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Du är invitad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tack. Ska acceptera lite senare. Men du svarade inte på frågan : "Vad är "Kurzick och Luxon" ?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Förlåt. Men om du hade kollat lite längre bak i tråden hade du fått svaret på det. Minst 2 stycken har frågat om det tidigare. Men här har du svaret. På Guild Wars: Faction finns två olika sidor som kämpar mot varandra. Varje guild tillhör antingen Kurzick eller Luxon och slåss för dom i alliance battle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tack. Men jag har ändå inte Factions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nej jag såg det i ditt inlägg. Men nu vet du iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Bra Mashemoto. Lite nördvarning ;) (joke ^^ ) Härligt att du ska köpa faction! jag vet att du jokade men det är så att jag har opererat bort havla min nagel så jag har jävligt ont i tån så jag kan inte hålla på och göra så mkt annat än att sitta stilla, och då är det bästa att sitta och spela guild wars :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Har guilden någon hemsida? Många "fuskare" är duktiga på hemsidofronten. Kanske någon sådan som kan ta på sig ansvaret med en Svensk hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) Har guilden någon hemsida? Många "fuskare" är duktiga på hemsidofronten. Kanske någon sådan som kan ta på sig ansvaret med en Svensk hemsida? http://solh.phpbb3.net/forums.html kraver fixade den idag. Redigerat 18 Februari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Kan vell joina har en E/N9 på prophercies håller på att levla upp den, heter denkan from sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 bra guilden behöver fler spelare! Min Paragon är på level 20 nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 (redigerat) Bra Denkan du får en guild invite. edit du måste leava din guild först. Redigerat 19 Februari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.