mashemoto Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag måste sejja att guilden är COOL! den bästa jag har varit med i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Måste bara säga detta till dig Mashemoto, du har ju aldrig vatt i en guild med mig innan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 nae det e ju sant! det är nog därför den är så cool ller så är det för att alla e sjyssta och att guild hallen är fullt uppgraderad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Det e för att jag e så cool ^^ Eller inte.. Men det kan va för att guild chatten e så livlig när jag och status snackar i den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 sämst att man måste ha guildwars:faction för att kunna kö AB :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 sämst att man måste ha guildwars:faction för att kunna kö AB :( Vad är AB? Och förresten så har jag nu kommit upp i level 15. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Det är inte så konstigt igentligen. För att det är bara i Guild Wars: Faction som Kurzick & Luxons existerar. Dom krigar ju inte i NF eller Prof. Men köpa gärna guild wars: faction LÄNK kostar bara 299 kr. sämst att man måste ha guildwars:faction för att kunna kö AB :( AB=Alliance battle. Där kör du PvP mot antigen Kurzick eller Luxon beror på vilken guilden tillhör. Den här guilden tillhör Kurzick. Läs mer HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag är med om det är ok. Är level 11 tror jag... Ska bara gå ur en annan guild. Skriver när det är gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Härligt Orzon. Vi tillåter låglevlade är ifrån fuska om dom är aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Guilden växer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) från i torsdags till i går så lyckade jag levla från 5 till ca 14 och en halv. levlade 5 levels i går Ps. Tror jag ska köpa factions nästa månada Redigerat 17 Februari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Bra Mashemoto. Lite nördvarning ;) (joke ^^ ) Härligt att du ska köpa faction! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.