DS_Player Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Som rubriken lyder, hur kallt eller varmt ska det vara för att det ska skada sitt Nintendo DS? Jag har läst i broshyren och där står det att man inte ska utssäta sitt DS för extrem värme/kyla, men inte hur kallt/varmt .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Tror att gränsen är på +40 grader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Tror det var max 40+ och minst 10- tror jag det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 varför undrar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Han ville spela i bastun :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Tror det var max 40+ och minst 10- tror jag det var -10 pratar vi (wii) grader celsius?? det går ju inte att spela ute på vintern! inte om man bor i norrland iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) ja vi pratar celsius, det brukar man göra... om man inte vill vara lite speciell och prata i fahreneit eller kelvin.. Redigerat 8 Februari 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Lizem: Det skulle vara fysiskt omöjligt att ha -10° kelvin, eftersom 0° kelvin är den absoluta nollpunkten i universum det vill säga -273.15° grader celsius. Om vi hade pratat Farenheit skulle 0° Kelvin vara −459.67 ° Farenheit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 jag vet att kelvin börjar på noll (absoluta noolpunkten) men jag bara sa så , det var ju liksom inget *serious* så precis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izzah Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Tror det var max 40+ och minst 10- tror jag det var du,om -10 är gränsen så går det enbart att spela ca halva året utomhus ju...blir ju kallt tidigt på hösten och fortsätter att vara kallt tills sent på hösten här i kära norrland...om man nu ska vara petig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Han ville spela i bastun :lol: Det är en hon , hon är min syster xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Även om det inte skulle vara så vart i en bastu så skulle den bli så fuktig att den går sönder :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg