Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jo jag vet att det är bättre att köpa från komplett. Testar mig fram nu. Kan ni säga mig klarar man sig bara på en 2.2 Ghz processor? Tänker ändå köpa en ny senare men till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Antalet GHz är inte det du ska kolla på. En två år gammal Pentium 4 kan ha en klockfrekvens på över 3 GHz, men den är som en sköldpadda mot en kanin i jämförelse med en modern 64-bitars processor på 2 GHz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 men dem flesta nya spel krävar 3Ghz prcessorer om jag inte har fel. kan ni säga om denna data är bra. Alltså om den klarar det mesta spelen osv. Funderar bara på att byta ut processorn. Processor: AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Interminne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit Hårddisk: Samsung SpinPoint P120 250GB SATA2 Grafikkort: XFX GeForce 8800GTS 640MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag skulle säga att den är väldigt bra. Du behöver absolut inte byta processorn. Den har ju redan 4600+ MHz, hur avancerade spel har du tänkt köra egentligen? Halo 10? Counter-Strike 7.6? Skulle inte tro det, va? 4600+ räcker gott och väl. Jag har en 4200+'are och den duger finfint. Tack för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Tack för svaren. Man vet aldrig vad jag kan komma att hitta på för spel att spela. Vem vet ganske till och med Halo 10 :P Tack än en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.