Hoppa till innehåll

Majorask Mask

sp3tan

Rekommendera inlägg

• Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Szellerie

Men i det där swamp nånting är det xD Omöjligt att inte hitta det, men du måste in i Lost Woods först, och följa efter en apa som leder dig till en skadad häxa, prata med hon och gå ur skogen. Gå nu till huset och prata med häxan och hon ger dej en flaska med medicin till dej, gå tillbaks till skogen och följ efter apan igen och nu ger du häxan medicinen. Gå till deras "hus" igen och åk med båten till Deku Palace. Fråga bara om det är nåt du inte fattar xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

'MEN DET E DET JAG HAR GJORT AsSÅ XD .. sh*t att man inte fattar .. lättare att köra med gameshark fusk än vad att fråga nån :D .. men ja sticker då väl dit -.-.. men i deku palace vad ska man göra där`?

först pratar man med kungen eller vad han är sen vadå ska man till den dära beanseller och sen planta nära vart :S?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Man ska plantera den vid typ nån liten grop med ett hål i eller nåt.. Kommer inte riktigt ihåg längesen jag spelade.. Har för mej att man ska ut ur stället och vara deku link och ta sig till taket eller nåt.. :S

Redigerat av Szellerie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du har bönan, lämna Deku Palace och gå åt vänster, hoppa på bladen som Deku Link.

Längst bort finns ett hål där du kan plantera bönan. Häll sen vatten på och åk upp med växten.

Gå genom hela banan tills du kommer in till apan, prata med honom, försök sen slå av repet med svärdet.

Bli sen Deku Link och prata med apan. Ta fram din Ocarina (som Deku Link) och lär dig sången.

Lämna palatsen så ser du som en klippa precis mittemot, ta dig upp dit med Deku Link så kommer du till Woodfall.

Gå hela vägen till altaret och spela låten som Deku Link. Templet kommer då fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur då menar du :S? .. borde jag fattat bättre från början hade jag inte frågat :) .. jag menar inte att ni inte kan guida mig XD .. de e bra än så länge ;)

men vad FÖR himla sak ska jag slå med -.- börjar bli trött på spelet XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du kommer till apan som är fastbunden, bli vanliga Link igen och slå på pålen som han är fastbunden i. Han kommer då säga att det inte är någon ide.

Bli då Deku Link igen och prata med apan. Ta sen fram din Ocarina (vilket då är blåspipor) så lär han dig låten Song of Aweaking.

Ta dig sen till Woodfall som jag beskrev och spela låten vid altaret (du ska stå på en runt platta med ett Deku märke på)

OBS: Du måste vara Deku Link när du spelar låten för att det ska funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...