Torayami Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Någon som vet ett spel som är så j*vla bra att man nästan börjar gråta när det är slut, för det hadde en sån bra story? Något i stil med Kingdom hearts 1 och 2. Och det måste kunna spelas till wii, ps2 eller NGC. Tack för svar^^ Edit: Vad jag är ute efter är ett spel som har en djupare mening. Jag visste inte i vilket forum topic jag skulle posta denna tråden så det blev allmänt. Redigerat 6 Februari 2007 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Nåt gta spel t.e.x san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Final Fantasy 7 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 ah ehm jo GTA har nog en bra handling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Något Final Fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Gta har jag spelat. Hmm ff kanske. Och det är mera det jag är ute efter. Fantasy dvs^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Silent Hill 2 har den bästa storyn NÅGONSIN. Andra spel till andra konsoler är Breakdown, Shenmue 2(eller 1) och Fire Emblem-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Dan Dolme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 GTA LCS e bra ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Zelda: Twilight Princess, eller hade du det innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Zelda: Twilight Princess blev årets spel 2oo6 :P OBS: fins till både Wii och Gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.