Kraver Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag har ett problem med min dator som jag just fick. När jag startar datan och loggar in på någon användare så stängs datan av och startar om. Jag har testat att köra i felsäkert läge men inget händer när jag trycker F8 bara piper och startar som vanligt. Tacksam för hjälp. :// Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Har du provat att trycka F8 med jämna mellanrum eller har du hållit inne F8 hela tiden? Prova att trycka F8 konstant om du har hållit inne F8 hela tiden när du har försökt tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Har försökt allt. Men nu testar jag att reparera windows och se om det blir bättre. Återkommer om det ej funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag har ett problem med min dator som jag just fick. När jag startar datan och loggar in på någon användare så stängs datan av och startar om. Jag har testat att köra i felsäkert läge men inget händer när jag trycker F8 bara piper och startar som vanligt. Tacksam för hjälp. :// Kraver Min dator startade om sig själv förut, eller rättare sagt stängde av sig själv. Testa att öppna datorn, och dammsuga ut den. Men ring och fråga det företaget datorn kommer ifrån och fråga först ifall garantin täcker det ändå. Jag står ej för ifall du råkar slå sönder något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Låter som hårdvarufel snarare än mjukvaran. Omöjligt att säga med så lite information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 kom ihåg att trycka på F8 tills windows börjar laddas. Om inte F8 fungerar kan du kolla i ditt operativsystems manual vilen knapp man ska trycka på, jag msåte själv trycka på F5 eller så var det F6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Kan lika gärna vara mjukvarufel. Jag tror nog mest på det faktiskt. Men vad som är fel där har jag ingen aning om. Installerat något nytt strax innan det här problemet dök upp? Drivrutiner, spel eller program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.