Vitdom Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Jag tyckte det passade med en sådan här tråd. :) Här kan ni skriva om ni haft något prov eller läxförhör och vad ni fick för betyg på det. Själv hadde jag ett Teknik läxförhör igår och fick MVG :kung: idag på morgonen ska jag ha Kemi prov.. tror på VG. Redigerat 8 Februari 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 HAr inte betyg då men jag fick 15,5/18 på ett kemiprov. Alla fel va nästan slarvfel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Har ej Betyg men fick 96 av 115 på engelska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Håller på med Nationella Provet. I tisdags hade vi läsförståelse, och idag hade vi prov på skrivdelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Blir alltid så sur på matten när jag har antingen 1 eller 0,5 poäng från alla rätt på matten händer hela tiden! :angry: Aja, mina medelbetyg på prov/läxförhör ligger runt VG+/MVG-. Blir sur när jag får VG, glad när jag får MVG. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag hade 2 st prov denna vecka. Måndags-Teknik då fick jag VG. Å i går hade vi sexualkunskap, då fick jag MVG :D Och sen hade vi ett mindre läxförhör idag, som blev 12/20 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 På prov iår har jag fått 2 G, 2-3 MVG och resten VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Hade eng prov i onsdags som jag inte har fått reda på än..Fysik-prov i onsdags VG+ på de.. Hemkunskap läxförhör igår, MVG 25/25 ^^, hade matteprov i morsa också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) På matteprovet idag hade jag 16,5/21 är riktigt nöjd eftersom matte är mitt svagaste ämne. På ett engleska prov hade jag 131/140 och på ett RE-prov VG. Det är ganska tråkigt på vår skola för att när man går i sjuan kan man inte få MVG. Redigerat 9 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Senaste proven jag fick tillbaka var Matteproven. Hade två stycken, ett som var på kapitlet vi hade, där hade jag 13,5/14, och ett prov som vår mattelärare hade plockat ut som var förra nians nationellaprov i matte. Där hade jag 18/24 (den som hade bäst i klassen hade 19,5/24, så var rätt så nöjd ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Vi hade ett läxförhör igår som jag inte visste om, det var i kemi. Så det gick inte så vidare bra. det slutade med 4/10 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag hade prov i no och fick 47 av 59 bättre än förut då jag klrat mig på pricken har aldrig haft omprov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.