Noiseless Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Engelska prov- 33/40 =VG. Teknik läxa 20/24. Spanska prov- 12/67=IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag har haft spanska prov och hemkunskaps förhör. Fick VG+ på spanska provet och VG (vilket var max) på hemkunskapen. Fett stolt! :D Oi , imorrn har jag matte prov! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 fick tillbaka en engelskuppsats och fick MVG- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 På engelskan i onsdags fick jag 37,5 av 38. Lite irreterande va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg. Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg. Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student: går du i sjuan och är 12 år...och ja e 13 och går 6:an(?) :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag vet jag pluggar aldrig men får alltid jättebra betyg. TheTruth ; Det beror på vilken skola du går i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 203/220 på grammatik. Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg. Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student: Vah skrev jag att jag är 12 :huh: jag är 13 år och fyller 14 i april och ska börja i 8:an : :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg. Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student: proffsfusk P12. Iallafall, spanskaprov : 33/36=MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg. Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student: varför står det Proffsfusk P12?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.