rosenrot Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 det ska tydligen finnas en pil för klara av Ganon. Finns denna i Ganonborgen eller till havs? Sedan undrar jag om någon vet hur man hittar Zelda efter att man åkt genom Ganons tunnel (och man kommer till A1). Där man mötes tidigare är det nu en stor sak i vägen, så jag tar mig inte längst upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Angående Light Arrows så finns dom i Ganons borg. Du kan absolut inte missa dom eftersom det är ett måste att hitta dom och ta dom för att komma till bossen. Kan du beskriva lite mer var du befinner dig. I början möter man de 4 bossarna igen vilket jag antar att du klarat av. Sen kommer du till ett rum där du ska in genom den högra dörren där det är som ett tomt rum med en sten med text på och en avgrund. Du ska hoppa ner i avgrunden och slåss mot en massa Phantom Ganon. 1 slag räcker så försvinner han och han tappar svärdet. Svärdet kommer då peka åt vilket håll du ska till sen. Fortsätt med detta så hittar du sen Light Arrows. Sen möter du ännu en Phantom Ganon, döda honom med en ljuspil och slå sen med hans svärd på väggen med märket. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg