Gäst TheTruth Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 tycker ni att ja borde köpa en nintendo ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ja :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 NEJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ja, Nintendo DS är en mycket bra spelkonsoll med massa roliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 håller med Humla, dessutom ny-revoloutionerat med touch-screen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag tycker att du ska köpa DS, det har många bra spel. Bland annat Metroid Prime Hunters, det kommande Zelda: Phantom Hourglass, Super Mario 64 DS, New Super Mario bros, det kommande Final Fantasy III, Castlevania: Dawn of Sorrow, det kommande Castlevania: Portrait of Ruin och Mario Kart DS är en del av dem ;) chucky: Du svarade Nej, motivera gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag tycker att du ska göra det. Warioware touched är mitt favoritspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Köp det du kommer inte att ångra dig :D Mitt favoritspel är Animal Crossing Wild World. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izzah Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) som f*n att du borde ^^ MÄH! va töntigt,det cencureras ju! hahahahaha! lamt! Redigerat 12 Februari 2007 av izzah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 köp supermario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Ett självklart köp om du är en spel fantatst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Gillar du spel ska du väl köpa det. Speltips: New Super Mario Bros, Super Mario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg