Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Gäst TheTruth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att du ska köpa DS, det har många bra spel. Bland annat Metroid Prime Hunters, det kommande Zelda: Phantom Hourglass, Super Mario 64 DS, New Super Mario bros, det kommande Final Fantasy III, Castlevania: Dawn of Sorrow, det kommande Castlevania: Portrait of Ruin och Mario Kart DS är en del av dem ;)

 

chucky: Du svarade Nej, motivera gärna!

 

Hur kan du säga att Zelda: Phantom Hourglass, Castlevania: Portrait of Ruin och Final Fantasy III är bra när du aldrig spelat dem?

Det är inte alltid lätt att förutspå hur spelen ska vara när man aldrig lirat dem, det har varit så för mig flera gånger :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska köpa DS, det har många bra spel. Bland annat Metroid Prime Hunters, det kommande Zelda: Phantom Hourglass, Super Mario 64 DS, New Super Mario bros, det kommande Final Fantasy III, Castlevania: Dawn of Sorrow, det kommande Castlevania: Portrait of Ruin och Mario Kart DS är en del av dem ;)

 

chucky: Du svarade Nej, motivera gärna!

 

Jag har läst förhandstest av spelen samt en del recensioner, samt de verkar mycket bra ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Nintendo DS är en mycket bra consoll, En sak är DS Download så att man kan spela utan att ens kompis har spelet. :cool:

 

Doxk stöder inte alla spel denna funktionen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...