ThaEgg Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 JA! :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag tycker att du ska köpa DS, det har många bra spel. Bland annat Metroid Prime Hunters, det kommande Zelda: Phantom Hourglass, Super Mario 64 DS, New Super Mario bros, det kommande Final Fantasy III, Castlevania: Dawn of Sorrow, det kommande Castlevania: Portrait of Ruin och Mario Kart DS är en del av dem ;) chucky: Du svarade Nej, motivera gärna! Hur kan du säga att Zelda: Phantom Hourglass, Castlevania: Portrait of Ruin och Final Fantasy III är bra när du aldrig spelat dem?Det är inte alltid lätt att förutspå hur spelen ska vara när man aldrig lirat dem, det har varit så för mig flera gånger :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag tycker att du ska köpa DS, det har många bra spel. Bland annat Metroid Prime Hunters, det kommande Zelda: Phantom Hourglass, Super Mario 64 DS, New Super Mario bros, det kommande Final Fantasy III, Castlevania: Dawn of Sorrow, det kommande Castlevania: Portrait of Ruin och Mario Kart DS är en del av dem ;) chucky: Du svarade Nej, motivera gärna! Jag har läst förhandstest av spelen samt en del recensioner, samt de verkar mycket bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nintendo DS är en mycket bra consoll, En sak är DS Download så att man kan spela utan att ens kompis har spelet. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Nintendo DS är en mycket bra consoll, En sak är DS Download så att man kan spela utan att ens kompis har spelet. :cool: Doxk stöder inte alla spel denna funktionen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Spel som jag rekommenderar: Warioware touched, Super Mario 64 Ds samt Mario kart Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jag tycker att du ska göra det. Warioware touched är mitt favoritspel! jag håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 klart du ska köpa ett ds det är jätte bra att ha om man åker länge bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 köp pokemon p/d om du köper ett ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 DS är lungt den bästa bärbara konsollen så... JA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 nej inte ds.... DS LITE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 När man säger Ds så menar man Lite också ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg