Gäst TheTruth Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ska jag köpa detta spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Klart du ska :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Det är du själv som bestämmer, men jag tycker att du skall köpa spelet. Obs, man blir lätt beroende av spelet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Ja...Du måste köpa deta uderbara spel! (När jag menar undebar så menar jag att spelet är Mycket bra och rolig..Grafiken är dock värdelös) Du kan göra mycket i wow..Så jag tycker att du ska spela Wow TBC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag blir så irriterad! finns redan hur många som hellst av den här sortens trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Läs den klistrade tråden i det här sub forumet istället för att skapa en till tråd... Jo visst... köp wow så att du kan låta fuska.se förbli o spammat <_< Ha en bra dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg